Галоўная Асабісты кабінет плацельшчыка

Асабісты кабінет плацельшчыка

4 ліпеня 2019 года ўведзена ў эксплуатацыю новая версія асабістага кабінета плацельшчыка, у якой прадстаўлены электронныя сэрвісы для ўсіх катэгорый плацельшчыкаў, як арганізацый, так і для фізічных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў.

Пры паспяховай аўтарызацыі плацельшчыка ў дадзеным функцыянале ў галоўным меню адлюструюцца тыя электронныя сэрвісы, якія адносяцца да адпаведнай катэгорыі плацельшчыкаў: юрыдычных асобаў альбо фізічных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў.

Для арганізацый будзе сфармавана галоўнае меню з электроннымі паслугамі для юрыдычных асоб з аўтэнтыфікацыяй дапамогай ЭЛП.

Для фізічных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў будзе сфармавана меню, у якім аб'яднаны функцыянальныя электронныя паслугі, як фізічных асоб, так і для індывідуальных прадпрымальнікаў, з магчымасцю аўтэнтыфікацыі з дапамогай ўліковага запісу і пароля, ЭЛП альбо мабільнай ЭЛП.

Новая версія асабістага кабінета плацельшчыка з выкарыстаннем ключа ЭЛП патрабуе ўстаноўкі на працоўным месцы карыстальніка браўзэра Internet Explorer версіі 11. Старыя версіі браўзэра Internet Explorer (версіі 8, 9 і 10) у дадзеным функцыянале не падтрымліваюцца.

Да канца 2019 года будзе падтрымлівацца існуючая раней версія асабістага кабінета арганізацыі і індывідуальнага прадпрымальніка, якая дазваляе выкарыстоўваць на працоўных месцах карыстальніка версіі браўзэра Internet Explorer (версіі 8, 9, 10 і вышэй).

Новая версія асабістага кабінета плацельшчыка з выкарыстаннем для ўваходу ўліковага запісу і пароля альбо мабільнай ЭЛП для такой катэгорыі плацельшчыкаў як фізічныя асобы і індывідуальныя прадпрымальнікі будзе даступная на працоўным месцы карыстальніка з браўзэрам Internet Explorer версіі 11. Калі на працоўным месцы выкарыстоўваюцца больш раннія версіі браўзэра Internet Explorer , для ўваходу па ўліковага запісу і паролю, альбо па мабільнай ЭЛП рэкамендуецца ўсталяваць іншыя агульнадаступныя браўзэры (Google Chrome, Mozilla Firefox)

Інтэрнэт-сэрвіс для фізічных асоб дазваляе:
  • атрымліваць актуальную інфармацыю аб сумах налічаных і выплачаных падатковых плацяжоў, аб наяўнасці пераплаты, аб запазычанасці па падатках перад бюджэтам;
  • кантраляваць стан разлікаў з бюджэтам;
  • атрымліваць і раздрукоўваць паведамленні на выплату падатку на нерухомасць і зямельнага падатку з фізічных асоб, падаходнага падатку з фізічных асоб;
  • аплачваць падатковую запазычанасць і падатковыя плацяжы з дапамогай Інтэрнэт-банкінгу Беларусбанка, Белгазпрамбанка, Альфабанка, Белінвестбанка і Пріорбанка;
  • запоўніць дэкларацыі і накіроўваць у падатковую інспекцыю дэкларацыі ў электронным выглядзе, падпісаную электронным подпісам плацельшчыка;
  • запісацца на прыём у інспекцыю па месцы пастаноўкі на ўлік без асабістага візіту ў падатковую інспекцыю.

Доступ да сэрвісу «Асабісты кабінет плацельшчыка для фізічных асоб» ажыццяўляецца адным з існуючых спосабаў:
  • З дапамогай лагіна і пароля. Атрымаць лагін і пароль можна асабіста ў любой інспекцыі, незалежна ад месца пастаноўкі на ўлік. Пры звароце ў інспекцыю пры сабе неабходна мець дакумент, які сведчыць пра асобу.
  • З дапамогай ключа электроннага лічбавага подпісу (далей - ЭЛП). Сертыфікат адкрытага ключа праверкі электроннага лічбавага подпісу выдаецца пацвярджаючым цэнтрам МПЗ і (або) пацвярджаючым цэнтрам, акрэдытаваным у Дзяржаўнай сістэме кіравання адкрытымі ключамі праверкі электроннага лічбавага подпісу Рэспублікі Беларусь і захоўвацца на USB-ключы.

Электронныя паслугі, якія прадстаўляюцца праз «Асабісты кабінет плацельшчыка» для фізічных асоб:

1. Атрыманне дакументаў:
  • звесткі аб нядоімках, пераплатах і пені;
  • даведка аб разліках з бюджэтам;
  • выпіска з асабовых рахункаў;
  • аб праведзеных заліках; (пры наяўнасці ЭЛП)
  • рэестр плацяжоў;
  • апавяшчэнне на выплату зямельнага падатку і падатку на нерухомасць.
2. Візуалізацыя электроннага дакумента (пры наяўнасці ЭЛП).

3. Запіс на асабісты прыём да кіраўніцтва інспекцый МПЗ.

4. Запаўненне дэкларацый (разлікаў):
  • па падаходным падатку з фізічных асоб;
  • па падаходным падатку з фізічных асоб з даходаў плацельшчыкаў, якiя не прызнаюцца падатковымі рэзідэнтамі Рэспублікі Беларусь.
Акрамя таго, можна паглядзець спіс раней пададзеных дэкларацый.

5.Уплата падаткаў у «Асабістым кабінеце» праз выкарыстанне інтэрнэт-банкінгу Беларусбанка, Белгазпрамбанка, Альфабанк, Белінвестбанка і Прыорбанка.

6. Падача заяў на ажыццяўленне адміністрацыйных працэдур у электронным выглядзе ў падатковы орган (пры наяўнасці ЭЛП):
  • заяву аб заліку (вяртанні) залішне выплачаных (спагнаных) сум падаткаў, збораў (пошлiн), пеняў.
7. Падача апавяшчэння аб ажыццяўленні дзейнасці для разліку адзінага падатку.

8. Прагляд паведамленняў, якія паступаюць ад падатковых органаў (пры наяўнасці ЭЛП).

9. Паведамленні на выплату:
  • падатку на нерухомасць з фізічных асоб;
  • зямельнага падатку з фізічных асоб;
  • падаходнага падатку з фізічных асоб.
10. Папярэдняя рэгістрацыя на прыём у інспекцыі, дзе ўкаранёна электронная чарга, прагляд інфармацыі аб колькасці чалавек у чарзе і магчымасці інфармавання аб якасці абслугоўвання.

11. Рэдагаванне персанальных дадзеных плацельшчыка.

12. Магчымасць ацаніць працу падатковых органаў скарыстаўшыся сэрвісам "Анкетаванне".